Locatie: Kop van Overijssel
Salaris: € 5.500,- tot € 7.000,- Bruto
Aantal uur: 36 uur per week
Startdatum: In overleg
Op korte termijn zijn we op zoek naar een interim afdelingshoofd Administratie en Ondersteuning vanwege ziekte. Als afdelingshoofd van Administratie en Ondersteuning is het jouw taak om de (werk)processen te bewaken en het eigenaarschap te bevorderen. Je zorgt ervoor dat er een goede afstemming en samenwerking is met andere afdelingen en je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de bedrijfsondersteunende diensten die jouw afdeling levert.
Word jij het nieuwe afdelingshoofd van onze opdrachtgever?
Deze opdracht loopt tot 1 oktober 2023 met optie tot verlenging.
Jouw koers:
Als interim afdelingshoofd ben je een ster in het behalen van resultaten en het aandacht hebben voor mensen. Je doet dit door middel van inspireren, faciliteren en verbinden. Je werkt op basis van vertrouwen en durft los te laten. Je fungeert als coach en sparringpartner voor jouw medewerkers en stimuleert samenwerking.
Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de inhoudelijke doelen en resultaten van jouw afdeling en zorgt dat alle bijbehorende ondersteunende processen zoals Personeel, Informatievoorziening, Juridische zaken, Organisatie, Financiën, Administratieve Organisatie, Communicatie en Huisvesting (PIJOFACH) goed verlopen. Indien nodig of gewenst zoek je proactief afstemming met collega-afdelingshoofden over inhoud, resultaten en PIJOFACH-zaken.
Naast de eerder genoemde taken wordt er ook van jou verwacht dat je als ambtelijk opdrachtgever optreedt bij de ontwikkeling van de belastingvisie, de invoering van HR21 functiewaardering binnen jouw afdeling en strategische personeelsplanning. Momenteel zijn er projecten gaande, zoals herhuisvesting en het verkennen van digitaliseringsmogelijkheden binnen de administratie. Voor deze projecten zijn coördinatoren aangesteld om jou te ondersteunen.
Je staat er echter niet alleen voor, want er zijn collega-afdelingshoofden en coördinatoren die jou kunnen bijstaan.
Samen met de andere tien afdelingshoofden en de directie vorm jij het management.
Werken bij FBD:
Wil je via FBD aan de slag dan ben je een ambitieuze professional. Dat is het fundament voor onze samenwerking. Je wilt jezelf ontwikkelen, zodat je ook onze klant kunt helpen zich te ontwikkelen. Onze klanten schakelen ons al sinds 2000 in voor hun projectmatige en tijdelijke vraagstukken.
Onze organisatie kenmerkt zich door persoonlijkheid, dynamiek, kennis en innovatie. We hebben oprechte aandacht voor mensen en we stellen jouw eigen mening op prijs. We zijn nuchter en denken in oplossingen. Afspraak is afspraak. Dit alles maakt ons een degelijke en betrokken partner in de financiële wereld. Als Financial Professional krijg je bij ons veel vrijheid. Je krijgt volop kansen jezelf te ontplooien en we waarderen je initiatief.
Via onze FBD Academie investeren we volop in kennis, houding en gedrag van onze Financial Professionals. Door maatwerkopleiding, coaching on the job en begeleiding leggen we verbindingen op een persoonlijke en betrokken manier. Dat vinden we belangrijk. Want jouw ambitie bepaalt onze toekomst.
Jouw kracht:
Als Afdelingshoofd Financien in dienst van FBD ben je een ambitieuze professional. Je zet je kennis en ervaring graag in waarbij je het beste uit jezelf en je collega’s haalt. Je wilt jezelf ontwikkelen, zodat je ook onze opdrachtgevers helpt ontwikkelen. In deze rol verwachten we het volgende van je;
Jij bent:
Jouw keuze:
Werkomgeving:
Je komt te werken bij een gemeente die volop in ontwikkelin en groei is. De gemeente biedt een aangename woon-, werk- en verblijfsomgeving met een mooie balans tussen gebouwen, groen en water. Tegelijkertijd staan we voor uitdagingen op verschillende gebieden, zoals het creëren van gelijke kansen voor iedereen, het versnellen van woningbouw, de overgang naar duurzame economie en landbouw, het verbeteren van bereikbaarheid en de energietransitie. De groei van onze gemeente vereist ook een verdere verbetering van onze dienstverlening. Om deze redenen zijn we op zoek naar nieuwe collega’s die samen met ons werken aan de uitdagingen en ambities van onze gemeente.
Pak het moment:
Ben je enthousiast geworden en wil je graag meer weten over deze vacature? Neem dan contact met mij op! Ik vertel je graag nog veel meer over deze opdrachtgever en functie.
Bel, mail of app mij gerust! Leontien Koebrugge– 0611004599– L.koebrugge@fbd.nl
Branche: Finance & Control
Aantal Uren: 36
Wil je meer informatie over deze vacature? Bel dan met onze accountspecialist.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en updates uit de financiële sector.
“Wij geloven in mensen met kennis van zaken die zichzelf willen blijven ontwikkelen.
Om dit goed te doen, heb je richting nodig. Die richting kunnen wij je geven.”