Bezoek ons
-
Magna Porta
Twentepoort West 10
7609 RD Almelo -
B.Amsterdam
Johan Huizingalaan 763a
1066 VH Amsterdam
Locatie: Almelo-Amsterdam
Salaris: € 2.500,- tot € 3.500,- (op basis van 40 uur)
Aantal uur: 20-32 uur per week
Startdatum: In overleg
Heb jij een scherp oog voor de juiste match tussen vacature en kandidaat? Maak je makkelijk contact? heb jij relevante ervaring binnen arbeidsbemiddeling en vind je het bovendien leuk om toekomstige medewerkers aan een nieuwe uitdaging te helpen?
Dan komen we graag met jou in contact over deze leuke functie!
Functie informatie:
Wat ga je doen?
Samen met de Commercieel Manager en Accountspecialist ben je verantwoordelijk voor het behalen van de gestelde doelen. Je schrijft vacatureteksten, zoekt actief naar de beste kandidaten en voert sollicitatiegesprekken. Je zoekt geschikte kandidaten en legt contact met hen. Is er van beide kanten een klik? Dan schakel je met de accountspecialist om de kandidaat te koppelen aan een opdracht bij één van onze opdrachtgevers. Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn onder andere;
Wie ben jij?
Je hebt hbo werk- en denkniveau. Daarnaast heb je relevante werkervaring in arbeidsbemiddeling en beschik je over actuele kennis. Je houdt de actualiteiten binnen de arbeidsbemiddeling ook goed bij. Ervaring met arbeidsbemiddeling in de financiële dienstverleningsbranche is een pré. Je ziet mogelijkheden, benut kansen en je kunt deze vertalen naar mooie doelen voor de afdeling Risk & Compliance en daarmee de organisatie.
Je bent enthousiast, ambitieus, een zelfstarter en ondernemend. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een heldere en positieve manier van communiceren. Je bent creatief, neemt initiatief, weet mensen mee te krijgen en je schakelt gemakkelijk.
In verband met het opstellen van onder andere vacatureteksten is jouw kennis van de Nederlandse taal uitstekend.
Verder ben je woonachtig in de omgeving van Almelo of Amsterdam. Om de werk-privé balans te stimuleren, bieden wij mogelijkheden voor hybride werken.
Wat bieden we jou?
Wij hebben een grote groeiambitie waar jij aan bij kunt dragen. Wij bieden een afwisselende en zelfstandige baan met veel vrijheid waarin je wordt gestuurd op output. Voor het uitoefenen van deze functie ontvang je onder andere:
Waar ga je werken?
FBD levert financiële experts van het hoogste niveau. Dit doen we hoofdzakelijk op basis van detachering en werving & selectie. Hierbij richten wij ons op de specialismen financiële dienstverleningsmarkt, Risk & Compliance en Finance & Control. Tevens leiden wij jonge talenten op die vervolgens instromen binnen één van de specialismen.
Momenteel zijn circa 60 professionals gedetacheerd via ons.
Jij wordt onderdeel van het commerciële team en zal ondersteunen bij de specialisme Risk & Compliance (CDD/KYC).
Onze kernwaarden zijn: ontwikkeling, nuchter en samen (ONS). Ontwikkeling van onze medewerkers staat op nummer één en dat doen we samen vanuit een nuchtere bedrijfscultuur. Verder bieden wij alle ruimte voor de SPARK, alle ruimte voor ontwikkeling. Wij zorgen ervoor dat onze medewerkers hun SPARK vinden en, als het er al is, aan te wakkeren, te ontwikkelen en in te zetten bij onze opdrachtgevers. Wij geven onze medewerkers de ruimte om zich te ontwikkelen tijdens uitdagende en afwisselende opdrachten, bij inspirerende opdrachtgevers. Bij FBD krijgt iedereen de ruimte om te zijn wie je bent, of wilt worden.
Interesse gewekt?
Dan nodigen wij je uit om te reageren via onderstaand formulier. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Chantal Hagting, Telefoon 088-7770200 of c.hagting@fbd.nl.
Branche: Intern
Aantal Uren: 32
Wil je meer informatie over deze vacature? Bel dan met onze accountspecialist.